Friday, August 5, 2011

Lunch at On The Border

今日は別の会社の勤める友人と待ち合わせして、On The Border というメキシコ料理店でお昼ご飯を食べました。

Today I had the lunch at On The Border with my friend who works at another company. 
トルティーヤチップスとサルサは無料で食べ放題。いつもこれだけでおなかいっぱいになってしまいます。分かっているなら食べなければいいのですが、目の前にあるとついつい手が伸びてしまいます。

Tortilla chips and salsa.  Since it's all-you-ca-eat, I always get full by just eating chips.  I know I shouldn't eat too much, but I can't help it!!
私はチキンのファヒータスを注文しました。

I ordered the chicken fajitas.
ブラックビーン、ライスなど付け合せもたっぷりついてきます。

It came with black beans, rice, etc.
これらの具をソフトトルティーヤに包んで食べます。ここのファヒータスはまあまあ。でも家の近所のものの方が好み。食べ切れなかった分はお持ち帰りして私の夕食となりました。夫がいないと簡単に夕食を済ませるのでらくちんです。

The fajitas was not too bad, but I prefer the one at Mexico Lindo near my house...  I couldn't finish it, so I took the leftover home and ate if for my dinner. Since my husband is away, I can eat whatever I want - so easy!

No comments:

Post a Comment