Saturday, June 25, 2011

Dinner at All Seasons Table

今夜はまたまた近所の All Seasons Table へやって来ました。ここへ来たのはかなり久しぶり。今回はそんなにおなかがすいてなかったので、バーカウンターに座って軽く食べることに。

Tonight we had the dinner in out neighbourfood again - this time, at All Seasons Table.  We were not too hungry so decided to sit at the bar.
隣に座ってる人が食べていておいしそうだったので海老のレタス包みを注文。でも具が想像してたより甘い味付けでがっかり。

The people siting next to us were eating this dish - the shrimp lettus wraps - which looked delicious, so we ordered the same one.  But the shripm/vegetables were cooked too sweet for our taste.  A little bit disappointing..
シーフード入りチジミ。おいしいけどシーフードが少ないような...。

The seafood pancake.  it was good, but I didn't see much seafood in it...
チキンウィング。クリスピーでこれもおいしいのですが、やっぱりソースが甘すぎ。私達はソースをつけないで食べました。このレストランはアメリカ人好みの味付けですね。お客さんにアジア人が私たち以外いないというのもうなずけます。

The chicken wings..  Crispy outside and juicy & tender inside - chicken itself was good.  But again, he sauce was too sweet.  We ate them without the sauce.  I guess this restaurant serves Americanized Asian dishes.  That may be the reason we didn't see any other Asian people here.

No comments:

Post a Comment